We vroegen Evides-klanten naar hun watergebruik.
24/7 betrouwbaar drinkwater
|
|
|
|
|
|
Hoe bewust gaat u met uw water om?
|
Gebruikt u wel eens de kleine knop bij het doorspoelen van de wc? Of poetst u af en toe uw tanden onder de douche? Evides vroeg aan onze klanten hoe bewust ze met hun drinkwater omgaan. Wat bleek? Onze klanten zijn al erg verantwoord bezig. Bent u net zo waterbewust als onze gemiddelde klant?
|
|
|
|
|
|
Kunnen wij u al sms-en bij een storing?
|
|
|
|
|
Bij een storing of probleem willen we u snel kunnen informeren. De snelste manier om dit te doen is via een SMS. Daarvoor hebben we uw mobiele telefoonnummer nodig. Dit kunt u eenvoudig toevoegen aan uw gegevens in Mijn Evides.
|
|
|
|
|
|
|
Nieuw pompstation in Zeeuws-Vlaanderen
|
In Zeeuws-Vlaanderen bouwen we een nieuw pompstation. Zo kunnen we ook bij groeiende vraag, voldoende drinkwater leveren. Vooral het nieuwbouwproject in Perkpolder heeft extra waterdruk nodig.
|
|
|
|
|
|
Kruipruimte isoleren? Houd uw leidingen bereikbaar
|
Gaat u binnenkort uw woning verbouwen of isoleren? Of wordt dit gedaan door uw verhuurder? Let er dan op dat de waterleidingen, kabels en meetapparatuur onder de vloer altijd bereikbaar blijven.
|
|
|
|
|
|
|
Heeft u hulp nodig met het betalen van uw rekeningen? We kunnen u op verschillende manieren helpen. Elke situatie is anders. We kijken daarom graag samen wat het beste bij uw situatie past.
|
|
|
|
|
|
Zelf uw gegevens bekijken en aanpassen
|
Met een Mijn Evides account heeft u inzicht in uw gegevens, waterverbruik, kunt u rekeningen betalen en uw gegevens of termijnbedrag aanpassen.
|
|
|
|
|
|
|
Geef deze nieuwsbrief een cijfer
|
|
|
|
|
|
Dit is een servicebericht
|
Deze e-mail is gestuurd door Evides Waterbedrijf KvK 24170650, postbus 44135, 3006 HC Rotterdam naar uw e-mailadres. U ontvangt deze nieuwsbrief omdat u klant bent bij Evides of omdat u zich voor de nieuwsbrief heeft aangemeld. Wilt u de nieuwsbrief niet meer ontvangen? Meld u dan hieronder af.
|
|
|
|
|
|
|
|
|